Nastavení online nástrojů

Postarám se o nastavení a propojení online nástrojů tak, aby spolu fungovaly efektivně a bez zbytečného chaosu. Vytvořím vám přehledné a funkční prostředí, ve kterém máte e-maily, kalendář, úložiště a poznámky vždy po ruce a logicky uspořádané. Nastavím Google workspace: e-mail, kalendář i disk tak, aby byly vzájemně propojené, fungovaly podle vašich potřeb, ušetřily vám čas při každodenní práci, a nahradily roztříštěné papírky, tabulky nebo složky "kde je co?".

Získáte odlehčení od technické stránky věci – vše připravím, vysvětlím a předám v podobě, která se snadno používá. Díky tomu máte jistotu, že vaše pracovní prostředí je přehledné, praktické a dlouhodobě udržitelné.

Součástí služby je úvodní konzultace, během které společně projdeme vaše potřeby a cíle.
Následuje kompletní nastavení až 3 účtů, včetně konfigurace sdílených disků a optimalizace pracovního prostředí.
Po dokončení nastavení získáte měsíční podporu, díky které budete mít jistotu, že vše funguje tak, jak má, a můžete se plně soustředit na svou práci.

5.900 Kč


Efektivní systém vám ušetří čas i energii!
Pokračujte níže k objednávce služby a usnadněte si práci.

Jeden přehledný prostor, méně chaosu, více výsledků

Vyplňte všechny potřebné údaje a my se vám ozveme co nejdříve zpět.